December 1

Բարև ձմեռ

Բարև ձմեռ, ես քեզ շատ-շատ սպասում էի դու չես պատկերացնում ինչքան շատ եմ քեզ սիրում, չեմ հապերում երբ ես մեզ ուրախացնելու քո ձնով։ Ես շատ եմ սիրում ձնագնդիկ խաղալ, ձնեմարդ պատրաստել։ Ես համել քեզ սպասում էի որովհետև ձմռանը լինում է Նոր տարի, Նոր տարվան ես շատ եմ սիրում ուտելիքները օրինակ՝ հավի բուդ, սալատներ և այլն։ Նաև ես սիրում երբ որ մենք դնում էնք Տոնածառ ամենա սիրելի պահը իմ համար երբ որ մենք մեր ընտանիքով զարդարում էնք Տոնածառը։ Ձմեռ ես նաև գիտեմ որ երբ մենք քնած էնք լինում դեկտեմբերի 31 գիշերին Ձմեռ պապը մեզ նվերներ է բերում։ Նաև իմ ամենա սիրելի պահերից մեկը դա նվերները բացելուց է։ Հիշիր ձմեռ որ ես քեզ շատ եմ սիրում և շատ կուզեի որ դու ինձ հիշես։


Posted December 1, 2023 by hrachkuboyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*